Zpětné odkazy ihnedLinkbuilding a seo

založení webové stránky zdarma

Publikováno 08.12.2012 v 18:38 v kategorii Novinky, přečteno: 90x

Cílem Search Engine Optimisation bývá , bez návštěvníků je jakkoliv nádherný web mrtvý a bude na nic.Není důležité jestli návštěvník přichází z google, jsou i další vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máte socialní sítě jako facebook, twitter, pinterest a miliony jiných uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a pořád budou) Podmínkou seo, eventuálně spíše, faktory usměrňující evaluaci webu a tedy i jeho místo ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Avšak dneska už bývá zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - verifikovaný fakt. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Mohli bychom najít, že google klade zvláště maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Video Co-Occurrence

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz